New Step by Step Map For درمان بیماری خود ایمنی پسوریازیس

Wiki Article

برای تشخیص علت کاهش فشار خون، باید با دکتر قلب و عروق یا دکتر عمومی مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه‌بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با دکتر قلب وجود دارد.

برخی از تحقیقات صورت‌گرفته نشان داده‌اند که کرونا بر پاسخ ایمنی دستگاه عصبی خودمختار تاثیر می‌گذارد و می‌تواند باعث بروز افت فشار خون ارتواستاتیک شود.

دیابت زمانی ایجاد می‌شود که پانکراس شما نمی‌تواند مقدار انسولین مورد نیاز را تأمین کند یا بدن شما نسبت به تولید انسولین کمتر حساس می‌شود، که بدون انسولین کافی قند خون می‌تواند از کنترل خارج شود.

مجموعه "مدیست" در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است.

کمبود کربوهیدارت ها، نادیده گرفتن یا به تاخیر افتادن یک وعده غذایی، یک وعده غذایی که از کربوهیدارت های کمتر نسبت به آن چه نیاز است، سود می برد یا خطا در شمارش کربوهیدارت های مصرفی

شما باید نشانه ها و علامت های قند خون پایین را به سرعت مورد توجه قرار دهید زیرا عدم درمان هیپوگلیسمی می تواند به موارد زیر منجر شود:

البته پیش از استفاده از این گیاهان با پزشک‌تان مشورت کنید:

اگر علائمی نظیر کمبود انرژی، خستگی مفرط یا سرگیجه دارید، همه این علائم ممکن است نشان‌دهنده پایین بودن فشار خون شما باشند.

نگین گفت: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ در ۲:۱۶ ق٫ظ سلام شما حتما به به دکتر آنکولوژی مرتجعه بکنید

به این معنی که بدن به اندازه نیاز خود انسولین تولید یا استفاده نمی‌کند. این نوع، رایج‌ترین در بین دو نوع اصلی است.

چه عوامل دیگری می توانند به طور بالقوه باعث ایجاد بیماری خودایمنی شوند؟

علاوه بر این اگر قند خون بالا باشد آن را پایین آورده و به درمان دیابت نیز کمک می‌کنند.

در حالی‌که تنظیم سبک زندگی و رعایت رژیم غذایی می‌تواند به کاهش تاثیر دیابت نوع بیماری خود ایمنی درمان میشود  ۲ و درمان قطعی قند خون کمک کند اما اکثر افراد مبتلا به این بیماری نیاز به مصرف داروهایی برای کاهش گلوکز خون و افزایش تولید و حساسیت بدن به انسولین دارند.

از آن‌جایی که تشخیص علائم این بیماری،‌ دشوار است دانستن آن‌ها برای دیابت نوع ۲ مهم است. شما باید در صورت داشتن هر یک از آن‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید.

Report this wiki page